Young Storyline
Young Storyline



Welcome to My Simple Blog

Blog ni hanya untuk suka-suka saja :)
Do follow and do comment my entry.
No Haters, Copycats and Anon here.
Have enjoy you all.


Macam-macam Ada

Story About Links Smart Word

Leave your comment here

Terima Kasih


Thank you because you visit my simple blog. Don't forget to follow my blog :D
4TV4 - Katering - LELAKI
Thursday 4 April 2013 | 03:02 | 0 BlackWhite

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua....aku di sini ingin menceritakan tentang budak-budak katering aku di dalam tingkatan 4TV4....antaranya (dari kiri) Hanafi, Muhaimin, Syazuwan (terlindung), Faiz (aku), Danial dan Ikhwan....sepatotnyer ade lagy tapi tak datang ...mereka semua ni sangat sporting di dalam kelas, termasuk juga di Dapur De Reko di SMK Jalan Reko....kadang-kadang kami dimarah oleh Cikgu Siti Nathrah kerana buat kerja sambil lewa *same la di sebelah hujung kanan tu....... kadang-kadang juga kami marah kawan kami sendiri kerana buat kesalahan apabila kerja amali dijalankan termasuk aku juga....peperiksaan Katering sangat penting kerana markah akan dibawa ke Kementerian Pelajaran Malaysia....walaupon kami agak nakal, tetapi kami tetap berusaha untuk berjaya dalam bidang katering dan penyajian dan CITA-CITA kami ingin menjadi seorang chef yg berjaya pada masa akan datang, Insyaallah....jadi inilah antara timeline pelajar katering...itu sahaja dari aku...post yg laen akan datang...peace yoo.....KAMI LAH PELAJAR KATERING SMK JALAN REKO *lihat gambar di atas


Older Post