Young Storyline
Young Storyline



Welcome to My Simple Blog

Blog ni hanya untuk suka-suka saja :)
Do follow and do comment my entry.
No Haters, Copycats and Anon here.
Have enjoy you all.


Macam-macam Ada

Story About Links Smart Word

Leave your comment here

Terima Kasih


Thank you because you visit my simple blog. Don't forget to follow my blog :D
Kawanku yg disayangi
Friday 2 November 2012 | 05:22 | 0 BlackWhite

Assalamualaikum w.b.t.....saya ingin berkongsi cikit kepada korang semua iaitu tentang persahabatan saya. Saya berkenalan dengan mereka dari tahun 2007 sehingga sekarang dan saya berkenal-kenalan semasa main bola sepak kt taman. Pada mulanya saya langsung tak menegur mereka semasa main bola. Mereka semua telah memperkenalkan diri mereka kpd saya. Mereka juga dapat menghiburkan hati saya apabila saya menghadapi dlm kesusahan. Semua orang memerlukan kawan untuk mengeratkan silaturrahim dan dapat membantu apabila dalam kesusahan. Tanpa kawan, diri kita sentiasa sunyi dan juga tidak dapat membantu kita apabila dalam kesusahan. Itu sahaja dari saya. SAYANGILAH KAWAN ANDA. Sekian, Assalamualaikum w.b.t


Older Post | Newer Post